יוני דרור – יועץ, מרצה ומחבר רב המכר "סודות התמונה המנצחת"
בעידן החדש של המדיה החברתית, תמונות וסרטונים הם הכלי המרכזי לתקשורת הבין אישית והעסקית. עוד לפני קריאת הסטטוסים, העיניים שלנו מתמקדות בתמונות, בסרטונים, שממלאים את הפיד שלנו. הסיבה היא שתמונות וסרטונים יכולים לתקשר בין אנשים שלא דוברים את אותה שפה והם נותנים לכל אחד את האפשרות להיות בין לאומי, להעביר מסרים אישיים ושיווקיים ולעורר דעת קהל.
כשאנחנו פוגשים אנשים בעולם האמתי לוקח לנו בסביבות 7 שניות לחוות דעה על האדם שמולנו. לעומת זה כשאנחנו רואים תמונה של אותו אדם, הזמן הזה מתקצר לשנייה אחת.
אז אם לפגישה בעולם האמיתי אנחנו מתכוננים ברצינות ומתלבשים בהתאם, מדוע כשאנחנו פוגשים אלפי אנשים שיחוו דעה עלינו ואולי ישפיעו על עתידנו אנחנו לא מתכוננים בהתאם?